מידע חשוב

ציוד לגני ילדים

גני הילדים עשירים במשחקים רבים שמלווים את ילדי הגן לאורך שנות הלמידה. עם זאת, חשוב לאורך כל השנה לקנות עבורם משחקים חדשים שאנו מייבאים ומשווקים כדי שהילדים ייהנו מתחומים מגוונים וממשחקים שמפתחים את האינטליגנציה שלהם.

המטרות של המשחקים בגני הילדים

כל ילד המגיע לגן הילדים נושא עימו אינטליגנציה וידע בתחומים רבים, כל ילד הוא עולם ומלואו והמטרה של הגננת והצוות החינוכי היא להעניק לכולם ידע החשוב לכישורי החיים שלהם. זו הסיבה שהמשחקים הם מאד מגוונים ועוסקים בנושאים רבים.

הגננות רוכשות משחקים וצעצועים המתאימים לגילאי הילדים בגן . החל בפאזלים, משחקי קופסה, משחקי חשיבה וציוד לחדר המרכזי של גן הילדים. ככל שהילדים נחשפים למשחקים חדשים כך הדבר מעורר אצלם את היצירתיות, הדמיון, מפעיל את כל החושים ומעניק להם ידע בתחומים רבים.

לכל צעצוע או משחק קיים הייחוד שלו, בגילאים הצעירים מקפידות הגננות לרכוש משחקים שבהם הילדים אמורים להתאים צורות וחפצים זה לזה במיקומם המדויק כמו פאזלים, יכולת מישוש המאפשרת להבדיל בין הטקסטורות השונות של הפריט, יכולת ריכוז, מסוגלות להבדיל בין סוגי המוצרים או הכרטיסים, משחקי זיכרון, הפעלת דמיון וטיפוח היצירתיות בהכנת ציורים ועבודות יוצאות דופן. כמו כן תיאום עין יד, תפיסה חזותית ומסוגלות להבין את הפעילויות המתוחכמות שעליהן מבוסס כל משחק.

אצל הפעוטות, חשוב שישחקו בפריטים שבאמצעותם הם מבצעיים מוטוריקה עדינה ומוטוריקה גסה כמו השחלת חרוזים צבעוניים או כדורים מגוונים זה לזה, תפיסה של כדורים קטנים בכלי הדומה לפינצטה והנחתו בשקע המותאם לצבעו של הכדור על המגש.

משחקים לימודיים עבור הילדים

האתר שלנו מתמקצע ביבוא של מוצרים מתוחכמים המיועדים לגני הילדים שאינם נראים בדרך כלל בגנים. גננות רבות הבינו שבאתר זה אפשר לרכוש פריטים ייחודיים במחירים הוגנים וסבירים ולכן בימים אלו מתקבלות באתר הזמנות רבות למשלוח של משחקים לרחבי הארץ וכך יגיעו המשלוחים בימי ההתארגנות שלפני פתיחת שנת הלמודים.

להיות כמו גדולים

הפינות המטופחות בגני הילדים מאפשרות לילדים לעסוק בתחומים שהם רואים ביום יום, תינוקות, רופא ואחות, ציוד של איש טכני כמו מברגה, שלל ברגים צבעוניים וזוויות. המטבח הביתי, פינת המחשב ועוד.

החשיבה היא לאפשר לילדים להתנסות בפעילויות חדשות שיעשירו אותם באופן אישי וגם יעניקו להם חוויה של פעילות חברתית משותפת עם חבריהם לקבוצה בגן.

משחקים מתוחכמים

משחק התפוחים הכולל מגנטים מאפשר להם לחשוב כמו גדולים ולהבין את המושג שלם ושברים. קיימים אצלינו גם משחקים שמלמדים את הילדים את הצעדים הראשונים בפיזיקה, בנושאים כמו משקולות על פי התוצאות של חיבור מספרים להעמקת הידע המתמטי, שווי משקל של נפחים ומשקלים עבור נוזלים ומוצקים העשויים ממתכת ומפלסטיק ועוד.

משחקים מיוחדים שלנו

ההכרה של הצורות הגיאומטריות והצבעים הם נדבכים חשובים מאד עבור הקטנים ולכן קיימים משחקי קופסה רבים שבהם הם לומדים את שמו של כל צבע, את הצורות ההנדסיות, ההתאמה ביניהם ויצירת צורות חדשות מחיבור של כמה צורות יחד בשלל גוונים.

קיימות כמה וכמה אופציות של משחקים המשלבים כדורים בגדלים שונים. ארגון של הכדורים בסדר מסוים, פיצול כל הכדורים על פי צבעים. הצמדה של כדורים ללוחות עץ לצורך יצירת תמונות ויזואליות מעניינות והנחת כדורים בצבעים שונים בתוך הביתנים של הגלגל הענק.

ילדים תמיד אוהבים לשחק בפאזלים, פשוטים ובעיקר במתוחכמים שבהם מתאימים את חלקיו של בעל חיים מסוים כמו ינשוף, מציבים פרחים ועצים במרחב או יוצרים צורה מלאה של דמות אהובה ולכן הם מוצר נדרש בכל גן ילדים.

אפשר לראות ללא צל של ספק את ההתקדמות של כל אחד מילדי הגן לאורך כל השנה, בידע ובהרגלים שהוא רוכש עקב השימוש התדיר במשחקים המצוינים שלנו.

אנחנו נשמח להתאים גם לכם, את המשחקים המתאימים ביותר לילדי הגן שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *